ojojoj jag hade ju nästan glömt av...

att jag faktiskt har en blogg. opps.
men nu ska det bloggas av bara tusan vill ja lova..



Cecilia flyttade ju hem igen fråm storstan till vackra Dalarna .
Och hus det blev det åxå, NAGELSALONG öppnade hon åxå här.

Det hände visst ganska mycket på en och samma gång.

Och stötta mig gjorde min "gamla" nagellärare Karin så nu går det bättre än väntat med salongen här. jippi.

DINA FINA NAGLAR går alltså att besöka i Avesta , Prästgatan 36C.
Kom ner och kolla på alla rolig godbitar.

Så nu lovar jag att bloggen ska hållas igång denna gången, hör du det Karin :)

Besök www.dinanaglariavesta.com

Bye Bye....


Kommentarer
Postat av: Karin

..ha ha...kjaaaam

2010-09-09 @ 00:11:58
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! Jag ser att denna blogg inte är aktiv längre, men chansar ändå och skriver här. Jag söker nämligen jobb som nagelterapeut i Avesta och skulle gärna vilja ha kontakter till den här salongen :)

2012-11-14 @ 13:32:51
URL: http://nagelblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0